Tack-och-förlåtelse glass.

Ja, gårdagskvällen blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig då.
Iaf, så idag så har jag varit med Emma och Sofia. Jag bjöd dom
på glass och godis som tack för igår. Egentligen så skulle jag 
bjudit Sara med, men hon va på en ridtävling. Först så gick jag
och Emma hem till Sanja för att hämta min mobil. Sen så gick 
vi ner till ljungsbro och köpte glass och godis, där vi även 
mötte upp Sofia. Sen så gick vi hem till Sofias farmor och
farfar, där vi satte oss i solen och åt godis. Men tyvärr så skulle
sofia hem kort efter att vi kommit dit, så när Sofia åkte hem så
cykla jag och Emma hem till henne, och satte oss där i solen.
Fast tyvärr inte så länge för jag va tvungen att åka hem sen.
När jag kom hem så stod det en ljuvlig måltid på bordet. Hah,
grillat! Nu så ska jag ner och titta på tv, sen så ska jag sova.
Fy sjutton va trött jag är!


Åter stort tack och förlåt till Emma, Sara och Sofia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0