Sammanfattning av helgen.

Min helg har ju varit både bra och dålig om man säger så.
I lördags kväll, eller eftemiddag så cyklade jag ner till
Ljungsbro där Emma mötte upp mig vid hemköp. Där så köpte
vi fetaste godispåsen! Sen så åkte vi hem till Emma och Sara. Dom
fixade i ordning sig lite, och sen så bar det av mot båtbryggorna. Vi
satt där och käka godis ett tag själva innan alla andra kom. Då så
grillade vi marsmallows och hade det trevligt. Hemfärden vart vid
halv tolv där någon stans. Träffade John med på vägen hem, så vi
hade en liten pratstund.

Igår (söndag) så var jag väldigt trött och hängig, för jag hade inte
sovit så värst bra på natten och hade haft feber och så. Så tyvärr
så missade jag våran barngympa uppvisning för jag fick inte åka
ner till Ljungsbro för mamma. Men mamma och dom åkte sen
på kalas, så jag vart ensam hemma. Och jag hade absolut inget
att göra, så jag fråga Mattias om han hade lust att komma över och
kolla på en film eller nått, men han var med Oscar. Så efter lite
tjat så kom Mattias och Oscar. Och Pirre på köpet med. Så hela
dagen så dampa dom med Melody typ.

Idag så har det inte hänt någon speciellt. Efter skolan följde jag med
Julia hem. Vi skulle egentligen plugga matte, för vi har nationellt
prov i matte i morgon, men så blev det inte. Så jag måste göra de nu.


Kommentarer
Postat av: anna

ida, du är söt!

2009-05-04 @ 20:10:51
URL: http://annaelisabeth.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0