Nothing.

Jag är så jävla trött på de här! Det enda du vill är ju att såra mig.
Jag märker de så jävla väl, eftersom du håller på som du gör. 
Och jag är fan inte den enda som märker de.

Om du vill såra mig, då ska jag säga att du har lyckats. Nöjd?  
För de är väl de du vill? För annars fattar inte jag varför du håller på såhär.
Jag önskar så jävla väl att du läste detta och tog åt dig. Eftersom du tar åt dig så jävla mycket av allt annat.

Jag tycker det är så jävla omoget att du ska behöva göra såhär för att få fram va du egentligen tycker och
tänker. Och jag ska säga dig att det finns något som heter förklara och det fungerar jävligt bra.

Jag är bara så jävla trött på att ta all jävla skit hela tiden. 


Kommentarer
Postat av: frida

baby!

2009-05-05 @ 21:49:13
URL: http://snookshit.blogg.se/
Postat av: emma

<3

2009-05-07 @ 22:10:17
URL: http://elvinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0