Klänningen.



Det är inte världens bästa bild, men min klänning är klar nu! Den var faktiskt
ganska bra. Förutom att den är lite sne där nere, men det syns knappast inte.
Dessutom måste jag verkligen fixa lite bränna på benen!

Det va ett tag sen jag skrev, närmre bestämt i måndags tror jag. Veckan har
gått ganska snabbt. Det har inte hänt något speciellt. Fick reda på vad jag fick
på mitt c prov i matten, nationella. Jag behöver bara få 3 poäng till så har jag
vg. Jag är faktiskt nöjd med de.

Idag så har Nea haft en liten invigningsfest för hennes lekstuga.
Imorgon så på dagen så ska jag på kalas till min moster för mina kusiner har
fyllt år, och efter de så ska jag och Ida kolla på bio tror jag.


Kommentarer
Postat av: pernilla

sjukt fin klänning :o har du gjort den själv??

2009-05-11 @ 15:11:47
URL: http://andrajuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0