Hemma.

Nu är jag hemma från min lilla tripp till Köpenhamn. Det var hel mysigt, och verkligen värt
det även fast det var jätte dyrt och det vart lite krångel så var det verkligen värt det. Och mamma
jag vet att du läser min blogg; jag hade verkligen skit kul även fast det inte verkade som de
ibland, men de berodde på att jag var så jävla trött. och även fast vårt lilla missöde med pengarna
så vart det verkligen lyckat, en utav våra bästa semestrar!

Så nu sitter jag hemma i min stora varma (mjuka!) säng, dricker te och lyssnar på Melissa Horn.
För de är så det ska va just nu. Eller egentligen så måste jag plugga lite so, men mitt humör
tycker att jag bara ska ligga här och lyssna på musik. Men tyvärr så är det inte mitt humör som
bestämmer utan mitt förnuft (tyvärr). Så det blir lite pluggning av so nu och så måste jag skriva
ut min teknik uppsats. Tanken var att det här skulle bara bli ett kort litet inlägg, men det var visst
lite längre. Förresten bilder från Köpenhamn kommer upp imorgon om vi har tur. Nu så blir det
pluggning. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0