tröttis måndag.

Hej vänner!

Hela denna långa dagen började med att vi hade så kallat spex foto.
Våran klass som är bäst och snyggast och verkligen gick in för det
var militärer. De andra klasserna var 80-tal, after ski och beach nånting.
Efter det så rulla dagen på. Efter skolan så åkte jag, Jenny och Frida in
till stan. Det vart det fika och shopping. För min införskaffades det
presenter till Frida, Sanja och Nea, strumpbyxor, ett armband och
två linnen. Efter en lång och tröttsam dag vart det hemfärd.
Nu sitter jag här med god mat i magen och skitigt hår. Så för mig så
blir det duschen och sen så blir det hård pluggning på hemkunskapen.
Kort om igår: på förmiddagen kom Frida och fika och prata! Runt halv tre
så åkte hon hem och jag började gör iordning mig. Ca en timme senare
bar det ev med Julia på moppe till Oskar där det blev film tittande och mys
med Oskars katt Gertrud!! Hampus skulle med ha kommit men så blev
det inte.
Imorgon så blir det barngympa som alla mina och Jennys tisdagar. Men
nu måste jag hoppa in i duschen om jag ska hinna plugga nått.



Dålig mobilbild!

Tänker och önskar Amanda lycka till idag, och krya, för hon har
oppererat knät idag :)<3

Kommentarer
Postat av: frida

snyggingar :D

2009-03-23 @ 22:32:53
URL: http://snookshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0