Tjejkväll.

Hejsan vänner!
Hoppas ni alla mår bra. Vilket jag inte gör lika mycket då, men det är skit samma.
Igår så börja hela den underbara (inte) dagen med nationella i engelska då.
Det gick väl sådär, eller det gick nog egentligen bra. Jag skrev på allt och det
känndes bra efteråt så det gick nog bra. Efter vi hade skrivit nationella i några
timmar så fick vi en liten håltimme innan lunchen, och självklart brandlarm.
Efter lunchen så hade vi bara en lektion för basen var inställd. Så efter
svenskan så gick jag till mormor och morfar där bla mina syslingar var.
Så jag fick leka kurragöma i ca en timme innan jag fick åka hem. Väl hemma
pluggade jag lite, fixade iordning mig för att sedan åka in till stan och möta upp
min syster. Vi gick lite ikea för att fördröja tiden. Sen åkte vi in till stan för att
möta upp pappa och sedan gå till Ghingis (stavning?). Maten var underbar
så vi åt i typ en och en halv timme. Efter det så skjutsade pappa hem mig
och jag gick nästan och la mig på direkten så trött var jag.
Idag så måste jag verkligen städa mitt rum, och tvätta. Plugga hade jag tänkt
hinna med också. Fast mamma och Nea ska in till stan så jag kanske följer
med då. På kvällen så ska jag åka till Emma och Sara. Vi tjejer ska äta och
lite så. Det kommer bli perfa. Så klart blir det att sova över med.
Hoppas ni kommer ha en kul kväll ni med.

Puss.

Kommentarer
Postat av: paulina

Svar; taack ida:D<3

2009-03-14 @ 16:24:24
URL: http://femtondemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0