Mycket skratt och beslutångest.

Idag så har vi studiedag. Och det är meningen att man ska sova ut på dessa dagar
men så klart så blir man väckt klockan sex och kan inte somna om helt. Sånt är så
typiskt mig. I alla fall så gick jag upp tio i åtta för att äta frukost och sen fixa iordning
mig för att sedan åka in till stan. (Det blev gifflar till frukost). Klockan blev ganska
mycket och det var inte så lätt att cykla för man slira hela tiden typ, så jag, Jenny
och Frida stressa as mycket för vi trodde vi skulle missa bussen, men i stället
så var vi tio minuter "för tidiga". Eller bussen gick inte förens om tio minuter.
Sedan kom Emma och Mathilda på bussen. Emma skulle till tandläkaren och
Mathilda skulle gå på stan med oss. Efter ett par timmar på stan kom jag hem med
en kavaj, ett par skor, en väska, en kjol strumpbyxor, fondation och en mascara.
Men så klart så var Jenny och jag tvugna att ha vår barngympa så vi åkte direkt dit.
Det roliga var ju också att alla ungarna va "trött-tjuriga". Efter gympan så skulle
Jenny på utvecklingssamtal, så jag satt utanför och vänta för lat som jag är hade
ingen lust att gå hem med skavsår. Nu sitter jag i alla fall hemma och ska kolla på
film med familjen nu. I morgon blir det dans på kvällen och nu blev det här inlägget
aldeles för långt och tråkigt så jag avrundar här.

 


Kommentarer
Postat av: frida

fint :D! och du är snyggast!

2009-03-03 @ 20:55:51
URL: http://snookshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0