Kläder efter väder.

Hej vänner!
Jag hoppas ni har haft det bra på de dagarna jag inte har skrivit.
Men jag har inte orkat, jag är skit trött och så har jag haft biologi
prov idag. Så tyvärr har jag inte orkat. Men nu tar jag mig själv
i nackkragen och skriver!
Ja, idag så har jag varit hemma hos Jenny och bakat. Vi har ju
fredagsfika på matten, så den här gången var det min, Jennys
och Fridas tur att baka. Så det blev daimkakor (snoppkakor) och
kola/knäck kakor. Det vart hur mycket kakor som helst!
Imorgon är det äntligen fredag och jag ska på bio! Det kommer
nog bli mysigt. Vi ska se män som hatar kvinnor. Det blir nog bra
ska ni se. Eller snarare det blir bra ska du se Ida! Men nu ska jag
hoppa in i duschen, och sen får jag se om jag ska läsa eller kolla
på tv eller om jag ska sova. Jag är dö trött, jag har nästan somnat
5 gånger sen jag satte mig här, så det är nog bäst jag sölar mig
in i duschen.


Kommentarer
Postat av: frida

lika snygg som alltid babe :D

2009-03-19 @ 21:46:48
URL: http://snookshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0