Kalas!

Hej vänner!
Hela dagen idag har varit väldigt soft. När vi egentligen skulle ha sovmorgon så
hade vi engelska nationella istället. Det gick väl ganska bra. Eller det känndes
väldigt bra efteråt i alla fall. Efter det så hade vi en håltimme och istället för att
vi skulle ha ahft teknik som sista lektionen så flyttade vi upp den. Efter de hade
vi matte och sen basen. Och bara för att vi hade provet på vår sovmorgon så
slapp vi svenskan. Så jag slutade 12.00 idag. Så vi gick och åt och väntade på
bussen och åkte hem sen vid 13.00. När jag kom hem så satte jag mig och
plugga på direkten, men jag hann inte så mycket för vi tre så kom släckten, för
Nea fyller år idag. Så enda från tre tills nu har jag firat Nea, så jag har inte hunnit
och plugga och nu ska jag duscha, så vi får se hur det går på provet i morgon.

 
Födelsedagsbarnet!                         Jag och min lilla snutte sysling!
                                                                 Ursäckta mig!








Kommentarer
Postat av: frida

grattis till nea :D och söt bild på dig och bebisen :D ihih<3

2009-03-25 @ 21:32:11
URL: http://snookshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0