i hurt my self today, to see if i still feel..

Hej vänner!

Gårdagen vart mycket bättre än förväntat. Efter skolan så åkte jag hem och
fixade mig och så. Sen så åkte jag till Julia. Vi var där i typ 5 min innan vi
åkte till bussen. Hah, vi tog en genväg som var som en enda lång isgata,
där halkade vi runt med klackskor och en cykel.
När vi kom in till stan så gick vi till mcd och åt och efter någon timma eller
nått så kom Oskar och Hampus. Vi satt där ett litet tag innan vi gick och
hämtade ut biljetterna och köpte godis. Det vart en enda stor godispåse
som ingen åt av typ förutom Oskar i bilen hem. Vi såg iaf "män som hatar
kvinnor". Den var jätte bra! När bion var slut var klockan 12 och jag halvsov
som jag hade gjort genom hela bion. Som tur va fick vi sjkuts hem av
Oskars pappa istället för att behöva vänta på bussen i en halvtimma.

Idag så har jag hittlis inte gjort något i stort sett. Jag är ensam hemma nu.
Dom andra är i stan. Så jag ska kolla på film eller nått till 4. För så kommer
Julia hem och vi ska ut på en promenad med Melody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0