dancedancedance.

Gårdagen var väldigt stressig med också väldigt kul.
När jag kom hem så hoppade jag direkt in i duschen. Precis när jag kom ut
så kom Frida och Jenny. Då så åt vi lite och sen så började jag fixa Jennys hår.
Det blev lockigt. Kvart i sex så stressa vi som fan ner till Ljungsbro, för att åka
med bussen in till cupolen. Väl där inne så blev det dans för hela slanten.
Runt halv tio blev det hemfärd. Då var man sjuk trött och hade ont i fötterna.
Idag så har det varit jävligt segt. Dels från igår och vi börjar åtta och slutar
halv fyra. När jag kom hem så vart jag hemma själv så jag åt och kolla på
that 70s show. Nu blir det the hills och kolla på bokrean.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0