Välgörenhet.

Hej vänner!

Skolan idag då var väl okej. Först hade vi idrott. Inte så kul, jag fick bollen i huvet. Det är skyst
menar jag. Efter de hade vi matte, språk, lunch och svenska. Jag skolka från tekniken så jag
och jenny gick lite tidigare från svenska. Konstigt nog så har jag lite dåligt samvete för att jag
skolka från tekniken. Jag vet inte varför.
När jag kom hem så satte jag mig direkt och plugga. Lite matte och sen så började jag på min
uppsats. Jag skrev om välgörenhet... Det vart inte så jätte bra, men det får väl duga.
Just nu sitter jag och kollar om det finns nåpgra bra platser till i taket lyser sjärnorna.
Jag, Jenny och Frida ska se den någon dag.
Nu ska jag se på dom nya avsnitten av 90210 och gossip girl.


Kärlek,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0