Sry.

Hej vänner!

Det var ett tag sen jag skrev, jag har bara helt enkelt inte orkar. Det trevliga är ju att jag är sjuk nu med.
så idag så har jag fått vara hemma från skolan med hela familjen. Alla är sjuka, utom mamma.
det enda positiva idag är väll att min syster var här och hälsade på, och klippte sig, med sin mamma.

Just nu så sitter jag nerbäddad i soffan, och kollar på tv med alla andra. Och det kommer nog att förbli
så resten av kvällen.
Så i morgon får jag inte gå till skolan heller, och det har jag lite dåligt samvete för. Jaag och Jenny har
ju våran barngympa imorgon, och jag kan inte komma, så hon får fixa allt själv. Sry.

Jag hoppas alla andra mår bra! Puss på er!



Kärlek,

Kommentarer
Postat av: anna

krya på dis sötnos!

2009-01-19 @ 20:52:09
URL: http://annasteen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0