Cut.

Jag har inte orkar, haft lust eller tid att skriva. det va ett bra tag sen.
I torsdags började skolan då. Inte speciellt kul. + att jag var tvungen att gå ut med

Melody klockan två på natten, och gå upp tidigt nästa morgon och va i skolan till halv

fyra. Samma sak vart det natten efter. Jag var så trött, så trött,men som tur va så slutade

jag klockan två då.


Igår så var jag med Frida. Vi kollade på greys anatomy, youtube och drack te.

Mysigt värre.


Idag så har jag klippt mig, till och börja med. Det var ganska kort men det behövdes

verkligen. Gud va slitet det va. Sen så duschade jag och nu så sitter jag här.

Ikväll, eller någon gång, så kommer nog Mattias. Vi ska väl titta på film eller nått.




Kärlek,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0