Bobbo-Lollo.

Idag så har jag varit i stan med Jenny (Bobo-Lollo). Eller först var jag ju i skolan. Det var ganska segt, men det rullade på. Efter skolan så åkte jag Jenny och Frida in till stan. Frida hoppade av vid ikano för hon skulle dit och göra något. Så jag och jenny åkte vvidare mot stan. Där så införskaffades ett linne, en lite "finare" klänning och en bh. Efter lite springade på stan så gick vi och åt och fikade. Mysigt. vi snackade massor, och mest om samma personer. När vi var klara så gick vi och hämtade våra sprutor för att sedan ta dom. Gardasil sprutor. Jennys gick det snabbt för, för det va inget folk där hon tog, men där jag skulle ta, ujuj va mycket folk de var. Jag tror nog det tog nästan en timme innan vi kom därifrån.

Idag så fick vi äntligen träffa Mathilda med. Eller ska vi säga negern. Gud va brun hon var. Nästan svart! Jag tror du får ta det lite lugnare med solen nästa gång.





Inte så bra bild, men det är klänningen jag köpte!

Kommentarer
Postat av: frida

varför tog ni srutor? ;p<3

2009-01-12 @ 21:28:16
URL: http://snookshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0