Lovelywinterweather.

Hej!
Igår så vart det myskväll med tjejorna.Vi snackad väldigt mycket. Det var verkligen
en lyckad kväll. En av få i livet. Det vart väldigt sen med. Vi åkte hem lite efter tre.

Klockan nio ungefär vart jag väckt, och då var jag lagom glad. Men jag somna
om lite halvt och sov till tio. Någon gång efter ett, tror jag, kom Jenny. Vi gick en
liten promenad och fota. Det var så fint väder ute. Helt underbart. När vi kom in
igen så gjorde vi varm choklad.  Mysigt. Tack sötis för en underbar dag.
Nu så står Anders där nere och grillar. Mitt i vintern. Dom är knäppa. Så nu ska
jag ner och njuta av grillat, som man oftast bara får på sommarn. 

   
                                    


Kommentarer
Postat av: paulina

mysiga bilder ida! :D

2009-02-28 @ 21:08:59
URL: http://f
Postat av: jenny

tack själv sötis <3

2009-03-01 @ 00:33:40
Postat av: frida

fina bilder babe =)

2009-03-01 @ 00:43:57
URL: http://snookshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0