Lets bake a cake.

Hej!
Idag har det inte hänt så mycket. Jag sa till mig själv i morse, att idag ska jag va
duktigt och tvätta, baka och gå ut med vovvsan. Det enda av de tre sakerna jag
gjorde va att baka. Så när moster och kusinerna kom sen fick de glass och kladdkaka.
Annars har jag bara varit idag. Det har varit riktigt skönt faktiskt. Även om man blir väckt
08.45. Imorgon är den enda dagen jag inte är fullbokad på så jag får väl se vad som
händer då. Nu så ska jag ner och fixa lite te och popcorn till säsong starten till Greys
anatomy. Efterlängtat!
Puss.



Kommentarer
Postat av: Anonym

gott :), själv äter jag vanilj glass med kolakulor, ;p

2009-02-18 @ 20:50:38
Postat av: ems

åh gottttttttt <3hur har ditt lov varit då puffenuff?

2009-02-21 @ 00:54:29
URL: http://elvinee.blogg.se/
Postat av: frida

svar; tack älskling! måste ses snart! :D

2009-02-21 @ 09:30:39
URL: http://snookshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0