heartshapedlove.

Hej!
Jag måste säga att det var ett bra tag sen jag skrev, och det har hänt så mycket på den lilla tiden.

Torsdag: jag fick reda på vad jag fick på mitt so prov. Ett halvt poäng från MVG.
Fredag: den trettonde och sista dagen innan lovet! Skolan gick snabbt, sen när jag skulle in till grannen för att få instruktioner om när jag ska va kattvakt så stukade/vrikade jag foten. Så jag har lite halft om halft haltat mig genom helgen. På kvällen åkte jag till Jenny och åt med Frida också. Senare kom Emma och Sara. Somnade väl vid halv fura eller nått. Riktigt lyckad kväll!
Lördag: Spenderades hemma hos Jenny. Först så var det bara jag och Jenny för Frida var och tränade och sen så åkte hon till Tim, för det var ju faktiskt alla hjärtans dag. Sen när hon hade kommit så åkte vi till stallet. Hah, jag stod i ett hörn, Jenny mocka och Frida borstade hästen. På vägen hem så droppade vi in hos först grannen för att mata katterna och sen in till mig, och sen så åkte vi till Jenny igen. På kvällen så lagade vi mat som vi åt till melodifestivalen och kollade på film. Det vart pretty woman och a walk to remeber.
Söndag: Det första vi gjorde var frukost så klart men efter de så åkte Jenny till stallet och Frida och jag gick och mata grannens katter och gick en promenad med Melody. När vi kom tillbaka hem till Jenny så åt vi pizza, godis, chips och tårta (tjokisar). vi kollade på film och snackade och så till sex ungefär. Då åkte jag hem, och hoppade direktt ner i badet och låg där i någon timme eller nått. Skönt!
Imorgon: Så blir det att åka till doktor Janis. Han ska typ kolla på min hy och se om jag behöver gå till en hudläkare. Man behöver tydligen ett intyg för de. Efter de så ska vi gå en snabbis på stan. Sen vet jag inte... men det är ju de som är hela saken med lov.
Nu ska jag gå ner och se lite på tv. Hoppas alla har haft en bra helg!



Kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0