Dop.

Hej!
Idag så har jag som sagt varit på dop. I Norrköping. Det var min lilla kusin Jonna som
döpte sig. Ledsen, så ledsen hon blev när hon fick vatten på huvudet. Efter dopet så
vart det mat och tårta i församlingshemmet. När vi hade varit där i några timmar så
åkte vi till media markt för att köpa kamera. Så nu så har jag en systemkamera!
Lycklig?

Fredag: Så åkte vi (mamma, jag och Nea) till mormor och morfar för att äta och fika.
När vi hade ätit och fikat, och kollat ut genom fönstret på alla som går förbi som vi
alltid gör, så åkte vi in till den lilla staden Linköping. På maxi mötte jag Sara, min
syster, och följde med henne och handla lite. När vi var klara åkte vi in till stan en
snabbis, för sara skulle ha lite saker. Sen åkte vi upp till Farmor. Vi åt, pratade
och kollade på gamla kort från när vi har små. Jag lovar jag var inte normal på
ett enda kort. Thats me! Vi va där ganska länge men det gjorde inget.

Lördag: Upp tidigt  för att åka på kurs med Jenny och Ellen. Det var en barngympa
kurs typ. Det var väl kul. Men jag hade förväntat mig mer utav den. God mat i alla fall.
Idag fyllde också min syster 20! Grattis!

Imorgon: Nu har den skräckfyllda dagen kommit! Imorgon börjar jag skolan igen då.
Nej var så farligt är det väl inte. Det är ju faktiskt bara typ 7 veckor kvart till påsklovet!



Therese, Jens, Joel, Viggo, Jonna och prästen.



Dagens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0