Yei, utflyckt!

Hej vänner!
Dagen har varit väldigt slapp. Hela dagen börja med idrott som jag inte
var med på. Jag var ju tvungen att plugga biologi, för det var ett litet prov
på de sen, som gick käpp rätt åt skogen. Jag hade inte pluggat nått typ,
men jag svarade på allt, och jag chansa bara på några saker.
Efter de så hade vi värsta håltimmen för det tog ungefär 5 min att skriva
biologi provet. Så då sa satt vi och drog roliga historier och garva tills vi
dog, i alla fall Frida och Jag. Den som kom högst på listan var nog:

Det var två älgar som var ute och flög när den ena sa
-Du har bomull i örat.
den andra älgen svarade
-Jag hör inte vad du säger.
den första sa
-Du har bomull i örat!
den andra svarade igen,
-Jag hör inte vad du säger.
den första skrek
-Du har bomull i örat!!!
då sa den andra
-Jag hör inte för jag har bomull i örat!


Dålig humor, är den roligaste humorn.
 Efter de så hade vi en jätte kort engelska lektion, sen åt vi och sen så åkte
vi till stan för att "kolla" på domkyrkan och museét. Efter de så vart det hem.
Jag och Sofia på bussen aså! Intärnskämta ska inte dras för att inte mobba
de som inte var där.
Väl hemma så vart det lite pluggning och va ute med Nea.
Och nu så ska jag hoppa in i duschen, sen blir det nog lite till pluggning. Det
behövs må jag säga. Vi har matte prov i morgon och jag kan typ inget, så...

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0