VÅR!!

Hej vänner!
Äntligen, äntligen är våren här och förlåt för dålig uppdatering.
Dagen har varit helt underbar även fast jag har pluggat.

Hela dagen började med sovmorgon som aldrig är underskattat.

Första lektionen var då idrott, och badminton, en galen Frida och

en super överskotts-energiisk Ida är så ingen bra blandning för

magen. Fy vad jag garva. Efter de hade vi matte, som jag inte va

på för jag snacka med Julia. Efter de så skulle vi haft basen, men

det var påskbuffe så vi var i mentorsalen och bestämde till vilka

museér vi ville åka till, när vi åker till Stockholm i juni. Sen så

åt vi då. Inte någon höjdare om man säger så. Sen så hade vi

svenska som vi fick gå tidigare ifrån så eftersom vi hade håltimme

efter så gick jag, Sanja och Anna och köpte glass. Så värt! Sen så

satte vi oss i solen och åt glass medans vi väntade på sista

lektionen som var teknik.

När jag kom hem så tänkte jag sätta mig på balkongen och plugga,

men tyvärr så blåste det så mycket där så jag satt inne. Biologi

prov i morgon då, eller läxförhör, som kommer gåå så bra, för jag

kan ju verkligen så mycket (eller inte).

Nej nu måste jag säga till min lilla syster som sitter på toan och

sjunger opera, och sen så blir det pluggplugg. Hoppas ni också har

haft en underbar vårdag!



Sanja!

Min telefon har haft lagg hela dan idag, så det fick bli en bild på Anna från
när hon va och åkte skidor, vart än hon nu va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0