Spring!

Hej vänner!
Dagen har varit hur härlig som helst! Detta underbara väder underlättar en hel del.

Det enda negativa med dagen var väl att jag blev väckt klockan 9. Inte så kul. Sen

så åt jag frukost och efter de så la jag mig på verandan och läste. Underbart varmt

har det vart ute idag. Vid 1 ungefär så åt och efter de så kom Emma och hämtade

mig. Vi åkte hem till henne och ställde upp deras studsmatta och så. Jag var där

till ungefär halv 6. Då så skulle hon åka och hämta Sara i stallet så då så skjutsa

hon mig till strömsbron och så gick jag därifrån hem. När jag kom hem så väntade

maten. Grillat! Och nu så sitter jag här nere och ska kolla på tv med de andra.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0