Snabbis.

Skriver ett väldigt snabbt inlägg nu, för jag måste hoppa in i duschen
typ nu.
Gårdagen var helt ok. I skolan så hade vi hjärt och lungräddning. Först
gick det inte så bra för mig, men jag fick kläm på den sen. På kvällen
så åkte jag och Julia ner till Ljungsbro och köpte glass. För 86 :-
närmre bestämt. Fast det var ju faktiskt en ben and jerrys.
Idag så har det varit en väldigt seg dag i skolan, inget speciellt förutom
heda varvet på idrotten. Fast det gick faktiskt ganska bra, även fast
jag inte presterade mitt bästa.
Ikväll så blir det först käk hos Jenny. Hemma gjord pizza. Sen så blir
det att dra ut någon stans, jag har faktiskt ingen aning än, men vi
hittar väl på nått.


Brudarna i solen.


För hon har blommor i sitt hår!

Hoppas alla får en bra valborg, och en sju jäklans bra baksmälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0