Lite mer bilder från i lördags, som några frågat om!


Amanda och Frida.


Jenny, Julia, Emma och Mathilda.


Emma coh Sanja.


Amanda


Mathilda och den goda maten.


Amanda posar järnet! Har ett antal fler sånna här bilder på henne.


Emma, mathilda och Sanja


Emma.


Amanda och Emma



Sanja.


Emma (berättade nått, och så tog Mathilda kort samtidigt, gud va vi skratta)


Ujuj, vilka saker vi fick reda på!


Fråga inte vad jag håller på med, för det vet jag inte ens själv.


Jag kommer faktiskt ihåg mitt citat:
"Nu ska vi ta kort här på mig och alkisarna"


Jag har ett antal bilder innan den här där jag leker model, men den är ser
mest normal ut. Jag har ingen aning om vad jag gör, eller varför?


Mesta dels av kvällen så låg vi i Sanjas badkar (fråga inte varför, för ingen
har någon aning, vi har liksom diskuterat de). Så vi vart lite blöta!


Jenny.


Jag hade ont på min arm.


Jag har ingen aning om vad Julia gör här aso.


Den här bilden på Julia får avsluta kvällen.
Det här är de bilder som ser mest normala ut, sak jag säga er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0