HAHAH ORGASM!

Jag kom precis upp från en hysterisk måltid.
Jag och Linus (min bror) skulle laga mat för Mamma och Anders jobbade.
Så vi började laga och det gick väl okej, ända tills Melody typ spyr, för Linus
har gett henne massor mat, som hon sen försöker att äta upp igen. Sen
vid maten så sitter Nea och tjuter och så gjorde hon något, hon typ tjöt
och gäspa samtidigt så Linus bara skrek rakt ut: HAHAH ORGASM!
Så jag spruta mjölk över typ hela matbordet och va tvungen att lägga mig 
ner på golvet för jag höll på att dö av asgarv. Lyckat!
Idag så har det, och kommer det inte att hända så mycket. Skolan va
som vanligt förutom enorm håltimme som vi gick och köpte glass på. 
När jag kom hem så vart det att plugga på dirr, men så ringde Julia så 
vi prata i ungefär 45 minuter, så det vart inte så mycket pluggande.
Men det ska det bli nu!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0