Glasssssss



...tror jag är min vanligaste rubrik. Men saken är ju den att jag äter glass väldigt ofta.
Men det är ju inget dåligt med de, förutom att det kanske inte är så nyttigt.
Dagen startade med att jag, Frida och Jenny kämpade oss ner på cykel till skolan.
Och vi kämpa inte de, men endå. Saken var ju den att vi skulle haft hemkunskap,
men Tina hade ingen vikarie, så egentligen kunde jag haft sovmorgon till 10.45.
Surt! Så i stället så gjorde jag Emma och Anna makaroner och pommes. Fast
vi åt det inte tillsammans alltså. Senare kom Amanda och Julia. Då så gjorde dom
en kladdkaka som blev så misslyckad. Den vart typ bränd uppepå och helt kladdig
inuti. Efter de så hade vi fysik och jag säger bara en sak. Blondaste kalassen är
nog våran. Först så utbrister Frida: Jaha, är det därför det är fyra hål i papprena, och
peckar på Anders pärm. (Godmorgon) Sen så snackade vi om fotosyntesen.
Mathilda: Men.. då äter vi ju grisbajs!
Jag: Va? Vi äter väl inte grisbajs?
Mathilda: Jo, grisarna äter ju bajs, och vi äter grisar.

Senare så snackade vi om typ strålnings energi eller nått. Då så var det en bild på en
sol. Då så säger Mathilda Claesson:
Så vadå? Kan man bli mätt av att sola?

Sen så rulla dagen på med glass-lunch, svenska och elevens val. På elevens val
så gjorde vi kladdkaksmuffins. Dom vart ganska misslyckade.
När jag kom hem så plugga jag och fika.
Nu så måste jag fortsätta att plugga. Jag har teknikprov i morgon.

Kommentarer
Postat av: anna

sv; tack så mkt sötnos <33

2009-04-28 @ 21:35:03
URL: http://annaelisabeth.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0