Torsdag.

Dagen börjar med en underbar morgon, lite seg va den endå.
Tyvärr så va/är det entorsdag och det innebär skola. Idrott först då, hah jag och julia kolla på sex and the city istället för fotboll,  som de andra spela.efter de så gick dagen bara med so, engelska och studietid och världens längsta lunch.
På lunchen bar det av mot hemköp där det införskaffades pez och nya marabo amigo. Efter våt millånga lunch så hade vi (studietid) och no. yeah, no proven (eller inte). Fick i alla fall vg.
Efter skolan så bar det hemåt till one tree hill, vanilj tee och en Frida Bogren. Mycket mysigt. och efter mycket om och men sitter jag här nu och lyssnar på musik. Men nu ska jag kolla på nya gossip girl avsnittet.

I morgon är det studiedag och jag, frida och Jenny ska in till stan och mumsa chinamat och mycket shopping (Julia kanske med (:)

Liseberg på lördag med.

God natt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0