Tisdag.

Ja, idag fyller då mor min. 42 små år. Och det firades först med frukost och sång på sängen. hah, av Nea så fick hon hennes gamla leksaker som hon hade slått in i någon gammal karton hon hitta någon stans.
Vid 10 tiden så åkte vi in till stan, för att jag skuille bjuda mor min på lunch. Det blev thai mat, på ett nytt ställe. Det hette  thai coconut, eller nått. Efter det så bar det av hemmåt. Mamma skulle klippa hår, så jag och Nea kolla på mamma mia och käka popcorn. När klockan vart fyra så kom Frida för att kolla på one tree hill, och dricka te. När vi kollat klart och det gått ett tag så kom min mormor på besök. Så frida åkte hem då. Så mormor har vart här enda sen dess och är här nu. Jag fick ett armband i födelsedagspresent. Men det är bäst att jag går ner nu, hon ska nog åka hem snart.

så åter igen grattis mamma! Hoppas du har haft en bra födelsedag.

God natt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0