Söndag.

Det va ett bra tag sen jag skrev. Men det är bara för att mitt internet har cpat.
Iaf, så är det höstlov nu. gött gött.
 
Först idag så va jag och la familia på en handelsmarknad. Det va väl inget speciellt. Träffa jennys mormor, mamma och syster, men inte Jenny. hah, stackarn skulle ha ponnyridnig i regnet.
Efter det så åkte vi in till stan. Först åkte vi till skopunkten för att köpa stövlar. När vi kommer innan för dörrarna ser vi: typ en fjärdedel av hela butik är fylld med stövlar. Jaha, vart ska man börja då. Efter mycket om och men så hitta jag ett par stövlar. Efter mycket tjat från Nea så blev det mcd också. När vi hade käkat klart så skjutas de andra mig till farmor och farfar. Där så blev det fika med min syster, farmor, farmors bror och fru. farfar mådde inte så bra, så han stanna i sängen hela dagen. Jag hade med mig två böcker åt honom, så då vart han lite gladare. När min syster skulle hem så åkte jag med. Men det gick ingen buss hem förens om typ någon timma eller nått, så jag åkte till ikanohuset. Jag hitta ett par jeans och  ett par strumpbyxor. Sen åkte jag hem och kolla på 90210.

God natt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0