Tisdag.

Fullsatt dag hela dagen!
Först på dagen så hade vi en underbar sovmorgon, och första lektonen är träslöjd. Men så klart så va inte Svenne (träslöjdslärare!) där, men det gjorde faktiskt inget, för då kunde vi plugga till NO-provet vi hade efter. Det gick jätte bra hitills. Jag fick alla rätt på G-delen. Fick reda på engelska provet med, VG (-). det gick väl bra. Provet va jätte svårt. Det tyckte alla. På elevens val har jag läsning. Och alla va tvungna att gå till bibiloteket och lyssna på någon bibilotikarie som gjorde bokrecentioner. efter det så gick jag, Frida, Jenny och Sanja till hemköp. Efter det så gick jag och Jenny till gympasalen, åter igen som varje tisdag. Idag av 3-åringarna ganska jobbiga. Åh, gud det va en jätte söt liten kille som "ramla" och slog i huvudet och börja storgråta. Jag börja nästan gråta jag med. Direkt efter gympan bar det av hemmåt för att duscha och äta, för att sedan gå på den första öppet hus, på folkungaskolan. Det va riktigt hyfsat!

Jag bara kom att tänka på en sak nu. När jag "logga in" så såg jag ett inlägg någon hade gjort, som det stod att mellan 2004-2007 så hade sverige samlat in 170 miljoner till bröstcanserforskning, men bara en tredjedel eller fjärdedel hade gått till forskning. Mycket dåligt måste jag säga!!

Men nu så ska jag börja med VG delen på biologi provet. Det är skriftliga diskussions frågor, och kolla på nya avsnittet av gossip girl.

God natt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0