Söndag.

Sista dagen på lovet då. Det har väl inte vart den roligaste dagen direkt. Nästan direkt efter frukost gick jag ut, och gick ett varv runt sjön. Det var riktigt skönt ute idag. När jag kom hem så fixade jag iordning i min garderob. Det såg förjävligt ut där inne. Efter det skulle jag plugga (jag har biologi prov på tisdag (sexualkunskap)), men det blev inte så. Istället kolla jag på film med Anders. Den va väldig dålig, men lite kul endå. Den handlade om en kvinna som var besatt av sin chef. Hur puckad som helst va hon. Efter det så sydde jag in två tröjor, kollade på greys anatomy, one tree hill och gossip girl.
Och idag blir det att lägga sig tidigt. Fy.

God natt världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0