Onsdag.

Jag hann inte skriva igår, för mitt internet dampa. Men i går så vart det spruttagning i alla fall. Gardasil. Det gjorde inte så jätte ont, men jag höll på att svimma endå när vi var påväg ut. När jag kom hem så vart det  pizza.

Men nu så sitter jag i skolan. Vi har egentligen slutat, men sanja är inte klar med sin musik sak, så jag vänta på henne. Idag så har det väl inte hänt så mycket hitils, bara världens roligaste sak med Jenny på toaletten.
Senare så bär det av till Ljunkan för öppet hus. Sanja ska åka med mig och mamma, för hennes kompis ville att hon skulle komma, för hon ville inte gå själv. Men hon är klar nu, så vi ska dra hemmåt. 

Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0