Onsdag.

Idag har det vart en ganska bra dag. Förutom att Frida inte va i skolan. Det började med idrott. Vi skulle ha haft beeptest men jag ska göra det i morgon i stället. Efter idrotten så hade vi matte, språk och svenska (och lunch). Vi skulle ha haft musik prov idag ju, men Cathrin mådde inte så bra så vi hade inte musik. Istället så gick jag hem med Julia, Johanna och Sanja. På vägen hem så stannade jag hos Frida en stund och snacka med henne. Mycket trevligt. Hämtade min cykel där med då. Cyklade mycket sakta och försiktigt hem för att kolla på one tree hill. Fy vad sorgligt avsnitt. Men nu ska jag fixa mig för att åka ner till Ljungsbro.

Kärlek,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0