Onsdag.

Ja, dagen i dag har väl vart som vanligt. Först hade vi sovmorgon. Skönt, sedan flöt dagen bara på. På musiken så skrev vi inte allt som vi egenkligen skulle, så vi fick sluta tidigare. När jag kom hem så satte jag mig med biologi "provet" direkt. Den ska va inlämnad i morgon, och jag har bara skrivit en och en halv sida. Jag vet, det spelar ingen roll hur mycket man skriver, bara det är bra. Men jag vill skriva ganska mycket endå.
iaf, så är jag barnvakt åt Nea nu, mamma och Anders är i stan och kollar på kök. Så jag ska skriva klart biologin, kolla på nya gossip girl och 90210avsnitten och sen ska jag väl hitta på något med henne.

God natt världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0