Måndag.

Åh, härliga måndag, eller inte. Fast det var ganska kul idag. Först så hade vi mentortid, och gun va sjuk eller nått så vi hade Bertil :O. Så jag Frida och Jenny "rymde" till skolsystern för Jennys tå va helt jävla paj. Väl där så kollade hon lite snabbt på den och kom fram till att Jenny var tvungen att besöka vårdsentralen. Så vi ringde Petra (Jennys mamma) och så boka hon tid. Efter det så var det handbollsmatch. Lärarna mot eleverna. Efter det så hade vi basen. vi gjorde inget, bara snacka. Sen så gick jag och Jenny till vårdsentralen, där vi först fick vänta ... sen så när hon där hade kollat på Jennys tå så kom hon fram till att hon skulle göra hål i Jennys tånagel så att blodet skulle bort. Med ett varmt gem!! Iaf, så satt jag och Jenny och blunda i fall det skulle spruta, så vi inte skulle svimma. Men som tur va så spruta det inte. hahah. Men Jenny var tvungen att åka in till sjukhuset och rönka i alla fall. Så hon åkte in, fast som tur va så var den inte bruten eller någon spricka. Ja, när jag kom kolla jag på one tree hill m.m. mina boxar kom idag förresten. Första one tree hill och första greys anatomy. Yes!

God natt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0