Måndag.

Fy fan vad segt det va att gå upp i morse måste jag säga. Men men. Idag fick vi reda på matte proven som vi gjorde på fredagen innan lovet. Det gick väl sådär. Jag fick rest och ett poäng från vg. Det är ju kul. Men men, bättre än ig. Ja, inget annat speciellt idag förutom att Frida kom hit och kollade på one tree hill med mig. Vi drack te och käka russin. Hah, mysigt. När Frida åkte hem så började jag plugga till no provet i morgon, och det gör jag fortfarande. Så det är väl bäst jag fortsätter med det. Ganska stolt, kan nästan allt och har inte pluggat nått nästan. Imorgon blir det gympa med Jenny och 3-åringarna igen. Efter det så blir det öppet hus på folkunga.

god natt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0