Lördag.

Ja, just nu så sitter jag här i min varma och sköna säng, och äter upp gårdagens popcorn. Jag, Frida, Jenny och Sanja skulle ju ha gått på bio igår. Men när vi väl kommer fram till gubben som river biljetterna så trodde han inte på att Frida va 15 (och hon har inget id kort) så vi kom inte in på bion. Alla vart typ as tjuriga så då åkte vi till gårn istället. Vi hade liksom stressat på stan som aldrig förr.
Idag så var jag mamma och Nea först på öppet hus på info komp. Själva skolan tyckte jag va sådär men själva programmet verkade bra. Vi stannade inte alls länge, så i ställer åkte vi till karamello och köpte godis. Efter det så åkte vi till maxi och handlade lite. Sen till skopunkten för att köpa vinterskor till Nea. Två par blev det. Sen bar det av hem. Men nu blir det nog att titta film eller nått.

Pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0