Town.

I morse vaknade jag av att jag själv höll på att bryta nacken av mig. Jag sträckte på min så jag fick nackspärr. Bra! Så jag börja nästan gråta när jag inte trodde att jag skulle kunna åka till stan med Frida och Jenny. Men med värmekudde och hela paketet så vart de mycket bättre. Klockan 13.20 så hoppade jag och Frida på bussen efter mycket om och men, cyklar som har krånglat och mycket stressande. Men vi hann i alla fall. Nere i Ljungsbro så hoppade Jenny på, för hon hade varit och klippt sig. Finfint! Vi gick på stan i ungefär 1 timme, sen blev alla trötta och hungriga så de sista timmarna gick vi som sengångare genom alla affärer. När vi va klara så gick vi upp till Cafe M för att äta. Det var värt varenda öre. Nästan. När vi hade ätit klart så kom Jennys mamma för att hämta hos. Eller hon slutade då, så vi åkte med henne hem. När jag kom hem så gjorde jag mig en kopp te och hamnade till slut här. Nu ska jag kolla på film, har inget annat för mig.



Kärlek,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0