Torsdag.

Idag har det varit en härlig dag. Snö + i stort sett inga lektioner + slappis kläder.
Först så hade vi ingen vanlig idrott, för de som övade inför lucian skulle va i hallen. Så istället gjorde vi massage. Efter de så skulle vi ha haft so, men Lars skulle hjälpa killarna så vi hade ingen so. Så då hade vi världens håltimme, så vi letade upp Mats för att fråga om vi fick flytta vår engelska, men tror du de eller. Nej för han måste ju ha hans jävla fika. Så vi hade håltimme och sen så vi hade en halvtimmes engelska, där vi kollade på film och fick reda på våra betyg. Iaf, efter de så hade vi lunch och en till håltimme på ca 2 timmar. Så då gick jag och Frida till först apoteket för att köpa tuggummi och sen till bankomaten för att ta ut pengar, för Curre skulle låna de. Sen så rullade dagen på med mentortid, där vi inte heller gjorde något förutom att få reda på va vi fick på provet, och fysik där vi bara skulle skriva en typ reflektion av de vi hade gjort. Bara för att vi va tvungna att skriva den så missa vi bussen och fick vänta i 50 minuter för att nästa skulle komma. Så då satt jag, Jenny, Johanna och Frida och snacka.

Imorgon är det lucia, med Linn som lucia och en massa andra söta tärnor. Lycka till säger jag bara, och jag vet att ni kommer göra jätte bra ifrån er (ta åt dig nu Jenny).


Kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0