Torsdag.

Jag kom hem för ett tag sen, från öppet hus på john bauer. Jag tycket det verkade bra och det gjorde nog också Frida, som åkte med mig och mamma. Hah, vi fick hjälp av någon gubbe som babbla på i typ en timme, så sammanlagt va vi där i två timmar. När vi stod där och han bara babbla och babbla så kände jag stressen, jag skulle hem och äta, duscha och plugga på det där jävla ekonomi provet. Iaf så kom vi hem efter ett tag och så vart det in i duschen och sen plugga järnet. Gick inte så bra som jag hoppats för jag har fortfarande inte kommit någon vart.
I morse när jag klev ut ur huset, påväg mot bussen, så snöade det + att det låg massor snö på marken. That real made my day. Så just nu sitter jag och lyssnar julradio, som jag hittade tack vare Amanda, har lite julstämning.
Men nu borde jag ta mig samman och plugga..........

Kärlek,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0