Tisdag.

Kom hem för ett litet tag sen från skolan. Fick sluta tidigt, gud va skönt. Ja, idag så har jag bara haft en lektion kan man säga. Först så hade jag egentligen sovmorgon till 11.05. Men jag hade ingen lust att gå ner till skolan så jag åkte med mamma vid 9. Så istället så va jag med på de andras slöjd. Mycket trevligt. Jenny och Amanda hade sytt jätte fina klänningar och Frida syr en söt liten julstrumpa. Efter de så hade vi no, med äkel samir. Han börja snacka om en massa skit, bara en massa onödiga saker, som att japanerna är smartast i världen och massa skit. Helt onödig lektion, Efter de så hade vi lunch, och sen så skulle vi ha haft svenska men Mats skulle på möte så vi slapp den, och så slapp vi läsningen/elevens val. Mycket intressant, jag vet.

Idag så åker/åkte min snuffe till Thailand. Ha det bäst nu, och god jul och gott nytt år!




Kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0