Tisdag.

Dan före doppare dan.
Sitter och kollar på "uppesittarkväll" med mamma och Nea. Anders ligger där uppe och är lite halvsjuk, så jag vet inte säkert om släkten kommer i morgon men vi får väl hoppas.

Idag så har jag först varit i stan med mamma och Nea. Jag köpte julklapp till Sara och Nea.
När vi kom hem så var det bara att börja städa. Fast vi behövde inte städa så mycket, för jag städa ju i fredags och lördags. När vi hade städat klart så börja vi klä granen och baka. Så till slut så hamnade vi framför tv, helt utmattade.

Igår så var jag i stan med pappa och Sara. Vi julhandla lite. Jag köpte julklapp till mormor och min kusin då.
Vi fikade och hade det allmänt jul mysigt.

Imorgon är det julafton då! Det va tänkt så att släkten skulle komma men jag vet inte. Vi får se.
God jul allesammans!



Kärlek,

Kommentarer
Postat av: frida

god jul älskling :D<3

2008-12-23 @ 23:18:46
URL: http://snookshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0