Tisdag.

Idag har det väl inte hänt så mycket mer än vanligt. Förutom fysikprovet. g-delen var lätt, men vg/mvg delen va ganska svår, men Samir gick runt och hjälpte alla så jag fick iaf vg på provet. Nu måste jag bara skriva en vg raport. Men det är skönt att ha det avklarat, nu har jag bara ett matte prov kvar.
Efter skolan vart det hem och duscha, sen va barnvakt åt Nea. Mamma och Anders är på ikea och beställer kök. Det är typ hela familjens julklapp. Men det blir nog bra.
Fick kompisbilderna idag med, som vi tog i skolan. Jag tog en bild med min cam på datorn, och bilden blev jätte dålig, men man ser ju iaf lite.

.
Jag, Jenny, Sanja och Frida.



Kärlek,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0