Söndag.

idag så har jag varit i stan med Jenny. Frida va och träna så hon kunde inte följa med. Jag köpte tre par trosor, skor och julklapp till min lilla kusin. Vi åt och hade de riktigt mysigt i all julpyntning.

Igåt så kom tjejrna hem till mig då. Vi hade super mysigt med hemmagjord pizza, chip och dipp och "med andra ord". Amanda åkte hem först vid typ halv elva. Vid halv tolv, tolv så åkte Frida hem, och resten, Emma, Anna, Jenny och Sanja åkte hem vid två. När Frida och Amanda hade åkt hem så lekte vi lappleken och snacka i typ 2 timmar.
Det va riktigt mysigt och vi måste definitivt gör om det!

Imorgon så blir det julhandling med far och syster. Liter senare så ska vi åka och hälsa på farmor tror jag. De är efterlängtade.



Kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0