Söndag.

Mitt i mörkret den andra advent så sitter jag och skriver en liten trudillutt. Kom precis hem från Missmyra, eller som Nea kalla det, Pissmyra. Det är typ nått vandrahem eller nått. Där va vi iaf och käka julbord med släkten. Helt ärligt så va det skit. Maten va äklig och endel saker va inte klara, och så. Min dag typ...

Igår så satt jag och Anders och kolla på Britney Spears (stavning?) dokumentär. Måste säga de att innan va jag inte något direkt fan av henne, och tyckte bara att hon var en publicitet-hora. Men i dokumentären så berätta hon om hur hennes liv har varit och massor. Måste säga att den dokumentären förendrade min syn på henne, och många andras med, tror jag.



Jag idag då. Tyvärr syns inte min klänning så mkt...



Viggo vs Hitler x2 

Mer bilder kommer nog upp snart på http://strawberrymark.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0