Onsdag.

Jag kom precis hem från skolan. Så egenkligen så ska jag börja plugga direkt, men det kan vänta ett tag.
Igår va det en fullbokad dag. Först va jag i skolan, efter skolan vart det avslutning på 3-års gympan. Det va ganska pinsamt, alla barn va där förutom ett, och alla hade med sig sina syskon, föräldrar och endel mor och far föräldrar. Men det gick hyfsat bra, förutom att ingen lyssna. Efter de vart det snabbt hem, och sen direkt iväg till utvecklingssamtal. Det gick väl bra. Lite besviken kanske,men endel va riktigt bra. Men omdömena skrevs ju för ett tag sen. Sen hem och duscha och plugga på musikprovet som jag hade idag. Det gick jättebra, och hon (Cathtrin, stavning?) sa att jag (och sanja) fick MVG i musik. Yeeii. That made my day.

21 dagar kvar.

Kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0