Onsdag.

Sista riktiga skoldagen kan man väl säga. Den enda riktiga lektionen idag va väl idrotten men den va jag inte änns med på. Jag skolka från musiken också så jag kom hem vid tre. När jag hade vart hemma ett tag, så skulle vi i familjen åka och stor handla. Jag handlade lite till på lördag. Vi va och handla i 2 TIMMAR! När vi kom ut och satte oss i bilden, ba oj va är klockan. shit vi har visst handlat i 2 timmar. Sen åkte vi hem och åt och lite så.

Imorgon så blir de innebandy då, hela dagen. Fast jag ska inte spela. Och på fredag så slutar vi. Så skönt det ska bli med lov. Jag behöver verkligen de.
Men nu ska jag hitta på nått kul (om det går)



Kärlek,

Kommentarer
Postat av: anna

ååh, min ida är sötepöte!

2008-12-17 @ 20:55:58
URL: http://annasteen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0