Måndag.

Upp på morgonen och till skolan idag då. Fy usch och blä säger jag bara. Det va riktigt segt att gå upp i morse, har typ inte sovit något i natt. Iaf, så bar det av till skolan. I skolan så hade vi inga riktiga lektioner. Bara va där liksom. När klockan slog 11.30 åkte bussarna från ljungsbro skolan, in mot staden. När vi kom till bowlingen så fick vi börja köra. Egentligen så gick det skit för mig, men jag vann endå. Även om jag inte satte en enda strike och Jenny satte tre. När vi va klara va alla jätte trötta, men vi gick på stan endå. Jag köpte lite julklappar. Till mamma och Anders, Frida, Frida, Jenny, Nea och Sanja. Och jag har faktiskt pengar kvar! Nu väl hemma så sitter jag vid datorn och halv sover. Ska nog gå och lägga mig tidigt idag. I morgon blir det en vanlig dag med vanliga lektioner.

Torsdag: slapp dag, bara kolla på innebandy hela dagen.
Fredag: avslutning med julspel och sånt. Mycket söta tjejert är med i änglakören :)
Lördag: tjej "fest" hemma hos mig (längtar lite) :)
Söndag: Ikano med Jenny, kanske Frida med?

ONSDAG: JULAFTON!

Ha det bäst flodhäst!




Kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0