Måndag.

Det får bli ett litet snabbt avbrott mitt i pluggandet. Enda sen jag kom hem så har jag pluggat. I skolan va det väl som vanligt, förutom att vi fick reda på so provet. Jag fick 46,5 och mvg var 49. Jag tyckte jag gjorde bra ifrån mig på provet, jag skrev liksom på allt och så. Fast en liten kul och konstig sak som hände efteråt va när jag, Frida och Tim stod utanför lärarrummet så kommer Daniel Thor ut och säger att dom som sitter inne i lärar rummet sitter och snackar om mig, om att jag är duktig i skolan och massor. What?! liksom varför snacka dom om mig?
Aja, efter skolan vart det hem och plugga på dirr. Måste säga att det inte går så bra. Det är as svårt och vi har provet i morgon + att om man inte har alla rätt på g delen så blir man inte godkänd. Spelar ingen roll om vad man får på vg delen. Så det är bäst att återgå till pluggandet...
Just det fick reda på vem som blev lucia med idag. Det vart Linn. Grattis!

Kärlek,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0